Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Solig Söndag

Publicerad 2011-03-20 20:41:44 i Allmänt

Vilken fin dag. Underbar. Jag gjorde ändå valet att åka till Sats och köra en spinningpulse på 75 min. Sjukt jobbigt var det kan jag lova, men sååå skönt efteråt.

Gabriel och Tomas var ute och lekte i solen på eftermiddagen och jag åkte till jobbet. Sen var det idag sista gången på babysimmet. Diplom till alla duktiga barn utdelades:) Synd att jag missade de men har sett diplomet här hemma.


Bollnäs i bandyfinal!! Men tyvärr blev det "bara " silver. Synd men härligt att sport kan engagera. Bra för folkhälsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela