Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Testa nytt

Publicerad 2011-03-02 19:08:31 i Allmänt

Idag har jag testat Training for runners. Alltid lite pirrigt när man inte vet hur en klass är uppbyggd eller vad det handlar om tycker jag.
Det var bra träning. Jobbig och intensiv. Först en rad övningar i  2 minuter perövning  typ utfallshopp, armhävningar, djup gång, snabba fötter mm. Vissa i lag fram och tillbaka över golvet(gör övningen tvärs över rummet, jogga tillbaka och börja om igen) och vissa 2 och 2 mittemot varandra. Sedan samma övningar 1 minut.
Lovar att jag kommer ha träningvärk i morgon. Det är kul att testa nytt. Om jag får plats kommer jag garanterat att testa igen. Då kan man alltid ta i lite mer:)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela