Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

50år på Junibacken

Publicerad 2011-05-15 11:04:53 i Allmänt

Igår var vi på 50årsfirande på Junibacken. Tomas morbror fyllde jämt och firade med en fin tillställning.
det började med att vi fick åka sagotåget, eftersom jag aldrig varit där var det trevligt med en tur genom Astrid Lindgrens värld och dessutom slippa köa, något jag hört ryckten om att man får göra om man är där under högsäsong.

Här står vi framför Villavillekulla



Det var ballonghattstävling..Tomas var mygga..



Min hatt var inte riktigt lika fin.

Maten var jättegod. Fräsch salladsbuffe, parmaknyten,ostar och fikonmarmelad.
efterrätt var denna supergoda Tiramisu

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela