Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Fredag

Publicerad 2011-05-20 20:19:38 i Allmänt

Efter min 12e arbetsdag är det nu äntligen dags för lite vila. Jag tränade på jobbet, duschade och firade ledigheten med en god rödbets och chevresallad från Vivels.
Precis när jag skulle gå och hämta Gbriel ringde de från dagis och sa att han varit så ledsen hela dagen. Stackars liten, var ju en tidig morgon för honom i morse så han kanske inte återhämtat sig riktigt från förkylningen. Hade bara suttit i sin vagn hela dagen och inte ätit något utan bara välling:( Lille älskling!
När jag kom blev han iaf glad, vi gick ner till Ringen och tittade lite och delade på en färskpressad apelsinjucie!



Sötnos!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela