Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Halsont och finväder

Publicerad 2011-05-10 19:51:11 i Allmänt

Min hals är inte i bästa form, jag är väldigt hes och har ont, inte förkyld på något annat sätt bara halsen. Halsont och träning går ju inte ihop så det fick bli en väldigt svettig promenad från jobbet idag ist för jogging.
Shit vad varmt det var!
Mötte upp fina Johanna och hennes lille guldklimp Theo efter jag hämtat upp Gabbe på dagis. Så söt endast 2 månader och en liten liten plutt:)
 

Nu sover min älskling efter en korv & bröd samt en dusch. Nu ska jag göra en liten decafe latte. Gött!

Kommentarer

Postat av: Johanna B

Publicerad 2011-05-16 19:44:00

Väldigt mysigt! Älskar lekparker :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela