Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Morfar

Publicerad 2011-05-16 10:25:05 i Allmänt

Igår när jag kom hem från jobbet möttes jag av denna trevliga bricka i köket.


Pappa eller Oo (morfar) som Gabriel säger hade lyxat till det till hockeyfinalen.
Gott var det men tyvärr hjälpte det inte för vi förlorade ju lite väl stort mot finnarna.

Gabriel är hemma och febrig i dag, tur att pappan är ledig till på onsdagkväll. Jag är hyfsat redo för en full arbetsvecka. 5 dagar kvar av 12. Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela