Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Ny vecka

Publicerad 2011-05-09 09:27:53 i Allmänt

http://ettfriskaresverige.nu

Nu drar vi igång en ny intensiv vecka. Jag har 10 dagars jobb framför mig, men det gäller att ta en dag i taget för att orka. Vissa dagar är ganska korta så jag hoppas det ska gå bra.

Kika in länken här ovan. Prins Daniel har precis invigt ett friskare Sverige. En satsning för att införa bättre motion och matvanor.

Min hals och röst är inte de bästa så idag blir det ingen träning för mig, men eftersom det är så fint väder tar jag en promenad till jobbet!

Trevlig måndag

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela