Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Peppa dig själv

Publicerad 2011-05-02 21:15:01 i Allmänt

Vi behöver alla bekräftelse från omgivningen ibland för att må bra. Vem mår inte bra en en uppmuntrande kommentar ibland att vi gjort något bra, har en fin tröja eller är en fin vän.

Det är alltid skönt att ransaka sig själv och boosta självförtroendet och självkänslan ibland. Den här köpte jag på bokrean tidigare i vår.  Hoppas jag äger lite extra när jag är klar med den:)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela