Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Pump it

Publicerad 2011-05-19 09:08:02 i Allmänt

Imorse var jag på mitt första Body pump pass på över 1,5 år. Det var skönt. Bra effektiv träning, hela kroppen får sig verkligen en omgång. Personligen gillar jag ju funktionell träning bättre, men då och då är pump helt ok.



efter passet var det dags för skiftbyte i familjen. Hem och ta hand om Gabbe så Tomas får gå till sängs. Nu ligger frukosten i magen. Naturell yoghurt, lite musli och valnötter. Ägg, äggmacka och såklart..Vavve (Kaffe)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela