Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Rimmat?

Publicerad 2011-05-24 16:55:14 i Allmänt

Nu står middagen på spisen och laddar. Har just nu gjort min första rimmade torsk. Hur resultatet blir återstår att se, ska bli spännande att smarra.


Efter jobbet har jag varit hos tandläkaren så nu hänger halva ansiktet känns det som. 2 gamla fyllningar som höll på att lossna, så det blev borren fram och tomt i plånboken.

Jag ska boosta min träningsinspiration med lite nytt ur Fitness senare ikväll. Trevligt!



Ska hitta min sommarform:)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela