Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Sallad i stora lass

Publicerad 2011-05-22 10:31:58 i Allmänt

Sallad är sommar! sallad går att variera på tusen olika sätt. Gör man mycket så räcker det till många och förhoppningsvis någon matlåda även om sallad är en färsk vara. Igår efter en dag på stan gjorde jag och Gabbe kycklingsallad med soltorkade tomater, avocado och keso bl a.



Gott var det och vi har dagen lunch klar! Nu ska vi snart ut i solen för att leka och jag tänkte ta med mig en bok och läsa under Gabbes eftermiddags sömn.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela