Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Sköna Maj-Välkommnen!

Publicerad 2011-05-01 13:23:31 i Allmänt

Välkommen älskade Majmånad, fastän det bara är 6 grader ute idag så hoppas jag på en väderstabilisering och ljumma vindar snart igen.

Igår hade jag och Gabriel en heldag på Skansen. Var länge sedan jag var där. Vi var 3 familjer med barn i olika åldrar födda 08, 09, och 10. Känner verkligen att jag kommer mer och mer in i detta familjeliv med barn. Nu är man en i mängden, med barnvagn, med matsäck, alltid en servett i fickan sägandes SCHHHH till skrikiga barn. Konstigt och mysigt!

Idag har jag startat dagen med ett inspirerande Shapepass. Bra instruktör som inspirerade mig. Ibland är det svårt att säga vad det är som gör en instruktör bra el vad man inspireras av, ibland tror jag att man själv är mer tillgänglig också och har mer energi.


Skön söndag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela