Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

À cup of Tea

Publicerad 2011-11-19 09:42:36 i Allmänt

Så var det äntligen denna efterlängtade lördagsmorgon! Fick skön sovmorgon till 8.30 och nu har jag ätit frukost och sittter med en stor kopp te( för att motverka det lilla halsont jag känner!)

Igår efter jobbet åkte jag och var med på en 30 minuters spinningklass. När jag sen kommer hem har Gabriel med sig en dagiskompis och hans pappa hem. Trevligt, det var ett väldigt härj i lägenheten de sprang och jagade katterna med såpbubblor. Vi bjöd de kvar på mat så de åkte hem vid 19 först.
Såklart var det Tomas och inte Gabriel som bjudit över dem efter dagishämtningen. Trevligt att ha en kompis som man kan hänga med:)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela