Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Jobb

Publicerad 2011-11-13 18:27:10 i Allmänt

Idag har jag jobbat söndag i Haninge för första gången sedan januari! Blivit lite ändringar i mitt schema nu fram till mars när jag går på mammaledighet:)
Så Gabriel har varit på dagis idag. Var bara han och två stora pojkar i 8 årsåldern. Roligt...Han tycker det är så spännande med stora barn!

Imorgon ska jag på inspirationsdag! Föreläsningar. Är jag och en kollega som blivit bjudna via jobbet. Skönt med påfyllning. Rapport kommer imorgon!

Trevlig söndagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela