Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Ny aktivitet?

Publicerad 2011-11-24 20:30:06 i Allmänt

När jag var gravid med Gabriel anmälde jag mig och gick på gravidyoga! Eftersom jag gärna vill testa så mycket som möjligt känner jag att jag vill hitta en ny gravidaktivitet denna gång! Vad är ju bara frågan ?? Funderat på vattengympa , kanske någon annan form av yoga än den jag gick på sist. Jag vill ha tips!! Ni därute, vad har ni testat???

Kommentarer

Postat av: Lisa T

Publicerad 2011-11-25 18:44:36

Jag har några kompisar som provat gravidpilates och de var väldigt nöjda :)

Postat av: Broder Anders

Publicerad 2011-11-26 03:08:06

Bastu och isvak? :P

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela