Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Fin födelsedag

Publicerad 2011-10-26 18:02:53 i Allmänt

Åh det var en sån fin födelsedag igår! Somsagt började dagen med ultraljud. Hann bli riktigt nervös när vi satt i väntrummet på SÖS, hinner tänka alla möjliga konstiga och hemska tankar. Så fantastiskt att se det lilla hjärtat slå och se armar och ben sprattla omkring. Lika fantastiskt denna gång som förra. Allt var bra så långt man kan se. Blev framflyttad 2 dagar och har nu beräknad födsel den 29 mars. Att det var en liten tjej känns också så kul, jag som alltid trott att jag ska bli en pojkmamma men jag är glad att jag kände fel.
När vi kom hem började det rinna in folk, hade bjudit till öppet hus då folk fick komma när de kunde. Bjöd på soppa, ostbricka och energibollar:)
Fick fina blommor, massage och andra fina saker.
Tack alla fina vänner som var med och förgyllde min dag.30 år känns inte så illa trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela