Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Fin lördagmorgon!

Publicerad 2011-10-01 09:19:52 i Allmänt

Vaknar av att Gabriel hoppar omkring i sängen och säger " Rolit"  Det var den lördagsfriden:) Inte för att det gjorde så mycket jag skulle ändå upp och jobba.

Vilken underbart vacker morgon! Klarblå himmel och sol. Mina föräldrar kom igår och idag ska vi gå på musikalen "Spamalot" Mormor och morfar är barnvakt och jag, tomas min bror och hans tjej får gå tillsammas i eftermiddag, så det blir att åka direkt från jobbet!

Jag känner mig trött idag men hoppas på att det snart ska vända. Min fina pappa ska laga 3 rätters till oss som väntar när vi kommer hem från Musikalen. Det kan en gravid, illamående kvinna behöva!

Trevlig lördag på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela