Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Skön helg!

Publicerad 2011-10-02 18:59:30 i Allmänt

Musikalen igår var jättebra! Kul att få liten egentid och skratta medans man vet att Gabriel har det bra!

Idag inledde jag dagen med ett shapepass, känns som om det var länge sedan. Även om jag är väldigt tidigt i graviditeten måste jag börja anpassa gruppträningen och ibland göra alternativa övningar.

Fick äntligen på Gabriel sin lilla Onepiece som han fick i födelsedagspresent av mig. Blev en eftermiddagstur till lekparken vid Mariatorget.



Gullig gris!

Kommentarer

Postat av: william

Publicerad 2011-10-02 19:37:54

fina bilder:D vad var det för musikal?:D



Tycker du att mina Top 10 lista på Mysiga saker att göra på Hösten är bra:D?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela