Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Skön höstluft!

Publicerad 2011-10-09 20:00:04 i Allmänt

Vilket skönt väder! Efter att ha hjälp till att iordningställa gården efter gårdagens festligheter tog jag en sovande Gabriel i vagen och gick en promenad.

Provade lite vinterjackor men tycker det är såå svårt! Magen kommer ju förhoppningvis att fortsätta växa och jag vill ha en vinterjacka som jag även kan använda efteråt utan stor mage. Tips någon?  Känner mig för snål att köpa en jacka som jag sen inte kan eller vill ha.

Ja ja. Imorgon är det måndag igen och jag inleder med ett träningspass innan jobbet börjar kl 12!


Skön kväll alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela