Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Sur

Publicerad 2011-10-17 11:19:35 i Allmänt

Nej fy sjutton nu är jag sur! Efter en hektisk morgon med allt vad det innebär gick vi med stora kliv mot dagis. När jag lämnat och går mot bussen hittar jag inte mitt slkort. Stannar,letar igenom fickorna ordentligt går tillbaka till dagis samma väg, letar på golvet, i barnvagnsrummet men icke!!! Såå himla surt hinner ju knappast hem och leta efter det . Så det blir att vackert gå till pressbyrån och punga upp 810 spänn för nytt kort.. Grrr.. Ok vet det går över men just nu känns det jävligt surt och onödigt.. hejdå sparpeng...

Kommentarer

Postat av: Beata

Publicerad 2011-10-25 22:53:34

Det hände mig för 2 v sedan. Bröt nästan ihop för det är så mycket pengar!

Tog mig 3(!) dagar att släppa den ekonomiska pärsen! Pjuh!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela