Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Ny vecka

Publicerad 2012-04-02 10:12:37 i Allmänt

Måndag igen. Trots att jag inte har något jobb att gå till så går veckorna väldigt fort! Nu gäller det att sysselsätta sig för att inte bli tokig av all väntan. Promenad hem från dagis och nu tvättstuga. Gick lite extra fort ( dels för att det var kallt, men även för att försöka trigga lite:))
Har tid hos barnmorskan i morgon så då får jag väl klarhet i vad som händer och hur de hanterar detta med att gå över tiden. Det finns ju ett slut på detta, vecka 42+0 eller runt där är det ju igångsättning som gäller. Men jag hoppas att det blir tidigare!! Men det är lika bra att sikta på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela