Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Vikt

Publicerad 2012-04-11 20:03:21 i Allmänt

Idag var vi på återbesök på Södra BB för PKU prov samt viktkontroll.
Lillan har minskat i vikt, vilket alla barn gör, men hon hade minskat lite för mkt. Var nere på 3795 idag. Jag vet ju att mjölken inte runnit till ordentligt så det kommer nog att vända. Fick iaf en kontrolltid på fredag igen för att checka läget.
Min egen vikt då? Jag känner absolut ingen stress eller press vad häller den biten, men tycker ju såklart att det är intressant eftersom jag jobbar med viktminskning. Gick upp totalt 14 kg och hade blivit av med ca 6,5 när jag kom hem från BB. Barn, moderkaka, vätska och blod. En snabb viktminskning över en natt!:)
Nu tar vi det steg för steg härifrån för att bygga upp en stark kropp igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela