Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Frukostdate

Publicerad 2012-08-20 14:25:16 i Allmänt

 
Eftersom jag älskar frukostar, blir de ännu bättre när de får avnjutas med bra och trevlgt sällskap. Idag träffade jag min fina kollega Kajsa. Mysigt att äta frukost i lugn och ro, gå en strospromenad och shoppa lite till på kuppen:)
Var på Rivals cafe. Bra ställe tycker jag, lite lagom stort, rymmer en barnvagn vilken jag är ganska beroende av i dessa dagar. Åt denna goda frukost, eller en brunsch blev det nästan. Står mig fortfarande.
Nu är det dags att promenera till dagis och hämta lilleman.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela