Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Fundersam

Publicerad 2012-08-18 14:46:09 i

Nu har vi haft fint besök av min bror med tjej som nästa helg ska åka och spendera höstterminen i Frankrike. Härligt!! Lite avis, 2 ggr i mitt liv har jag varit påväg att åka iväg och plugga språk utomlands, men av olika anledningar blev det inte så.
Ni vet ibland börjar man tänka mycket, vad hade hänt om jag valt si eller så? Om jag inte valt de jobbet eller den utbildningen?? Samtidigt är jag så tacksam, tror att saker har en mening att man ska lära sig något av de val eller ställen man hamnar på, personer man mött. Hade jag inte valt de jag gjort hade jag inte träffat Tomas och inte fått 2 fina barn ( något man inte ska ta för givet)
Jag är så sugen på att plugga igen, vet inte om jag skulle orka med 2 barn el är jag för gammal?
Samtidigt vet jag att vill man bara något riktigt mycket så går det!

Ja så kan tankarna vandra en enkel lördag i augusti!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela