Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Kalas

Publicerad 2012-08-14 11:58:54 i Allmänt

 
Jippi, idag ska vi på kalas hos Gabriels kompis Lova. När vi skulle köpa present ville Gabriel att hon skulle få en gaffeltruck eller en dumper. Hmm tror att detta beror på att han själv gärna vill ha det när han fyller år:) (Blev något tjejigare enligt önskemål)
Roligt ska de bli, har nte träffat de på jättelänge.
 
Tomas fick ta båda barnen när han skulle lämna Gabbe idag, så jag kunde smita iväg och träna. När man ammar gäller det att tajma väl. Skönt pass fick jag till idag. Nu är jag laddad med lte endorfiiner och orkar med både mig själv och omgivningen bättre.
 
Trevlig tisdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela