Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Mingelmorgon

Publicerad 2012-08-25 12:05:01 i Allmänt

Idag fick jag en fin start på lördagen. Hade änmält mig till ett Mingel på Rönisch Brand Store. Frukost och Goodiebag utlovades, samt 25% rabatt på ett köp.
Minglet anordnades av Terese Alvén som driver den stora träningsbloggen www.sparkibaken.se
Terese väntar sitt andra barn nu och är beräknad på självaste julafton. Pratade en del om barn och syskon. När jag var luciakandidat så skrev Terese om mig i sin blogg.
Trevlig tillställning var det. Fick Goodiebag med en sporttop, vattenflaska, Rezstart bar, en portion Great gröt, Bonaquavatten och en liten shampo från Elvital. Kan inte hjälpas men jag tycker det är väldigt festligt att få små påsar:)  Shoppade ett par seemless tajts. Supersköna och fina, kan användas både till träning och vardags.
 
Här följer lte bilder från morgonen:
Terese pratade lite om sina favoriter för i höst.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela