Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Träning på gym+träning hemma

Publicerad 2012-08-30 20:19:39 i Allmänt

Idag var jag och Agnes på veckans andra Strong Mama pass. Väldigt skönt. Denna gång på instruktören väldigt mån om att vi "mammor" skulle få träna, och var det någon som gnydde eller så, var hon där och gullade, lyfte upp eller stoppade i en napp. Cirkeln var grymt jobbig och jag ska garanterat gå dit nästa vecka också.
Agnes hängde som en liten påse i lften.
 
Sen startar nästa träningspass. Det här hemma. Alla böcker skulle ut på golvet, Agnes äter majs med hela ansiktet och Gabriel skulle "jobba" med allt och ingenting. Härligt är det men nu är jag helt slut efter, badning, matnng, plockning och diskning. En STOR anledning tll att träna är att orka med sin vardag!!
 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela