Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Redig bit

Publicerad 2012-12-05 20:03:42 i Allmänt

Idag var jag glad att vi bor nära bvc. Ingen har väl undgått snökaoset. Stockholm kändes lamslaget. Dagen började som sagt med bvckontroll, bar Agnes dit ( inget köra vagn väder)
Hon är en stadig bit 73 cm och 9470g. Upp 1 kg sedan 6 månaderkontrollen och 4cm längre. Nu är det dags för tandborsten, bebismackan och att börja plocka själv med maten= nu börjar det riktga jobbet för mamma och pappa.
 
Förutom bvc tog jag mig med tunnelbanan  till Liljeholmen och tränade Spinning och Core! Extra bra en dag som denna!
 

Kommentarer

Postat av: Johanna B

Publicerad 2012-12-08 21:49:04

Godaste goding!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela