Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Fullmåne?

Publicerad 2012-02-07 21:51:54 i Allmänt

Ryktades om att det var fullmåne inatt. Jag hade så himla svårt att somna, undrar om det var därför? Kan inte låta bli att samtidigt tycka att det är väldigt märkligt att fullmånen ska kunna påverka min nattsömn. Hur är det möjligt liksom?

Är lite " det okända" över detta.

Ikväll har vi haft besök av bästa kusin Helena. Gabriel blev så glad:) lite laxsoppa, en kaffe och en pratstund i soffan. Nästa gång jag träffar henne är jag förhoppningsvis 2 barns mor! Shit vad konstigt att tänka så. Låter så mycket, så annorlunda, jag 2 barnsmor, i min värld är ju jag fortfarande 15 år och funderar mest hela tiden på vad jag ska bli när jag blir stor!

Nu ska jag lägga benen i högläge för att minska på ytterligare gravid förfall av kroppen. God natt och sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela