Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Helgen

Publicerad 2012-02-19 13:23:51 i Allmänt

Igår var vi på fint dop för lilla Nellie i Danderyds kyrka. Gabriel var hyper i kyrkan så tyvärr var det svårt att koncentrera sig på sjäva dopcermonin. :) Efteråt bjöds det på goda soppor, hembakt bröd. Kaffe och tårta. Gott! Gabriel har fått en nya frukostfavorit. Två mornar i rad har han ätit upp halva min Grapefrukt. Lite kladdigt att äta, kul att han tycker om det. På sista tiden har han varit lite jollig me grönsaker, man får smusla in det i olika maträtter så man inte ger efter, då kommer han aldig att lära sig tycka om. Frukt är lite lättare. Men grape är lite beskt så det är kul att han gillar det. Nu ska jag åka iväg och göra min sista jobbsöndag på lääääänge... Trevlig söndag på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela