Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Mvc

Publicerad 2012-02-14 17:28:10 i Allmänt

Igår var jag och Tomas på rutinkontroll på Mvc. Gabriel fick vara hemma med mormor & morfar innan de skulle åka tillbaka till Bollnäs. Besöket gick bra. Barnmorskan ville börja prata lite förlossning. Vad vi hade för tankar och funderingar?, hur det var förra gången osv... Min största stress är vart vi ska göra av Gabriel och de rent praktiska runtomkring, men jag antar att det löser sig. Efter att ha lyssnat på hjärtljud och kännt efter hur lillan låg ( antagligen med huvudet ner:)) fick vi gå en till rundvisning där uppe. När vi gjorde det i somras var jag i v6 och då känns det liksom inte så verkligt. Nu fick vi en ordentlig visning av hur rummet ser ut, fina rum med egen toalett, dubbelsäng, CD spelare för egen musik, mysljus ja ett litet hotellrum helt enkelt. Vilka hjälpmedel som finns, pilatesbollar, sittpallar, sackosäckar mm. På något sätt kommer det upp en så stark längtan när jag är där..Det är nära nu, men sålänge jag jobbar, tar jobbet mkt fokus så det är svårt att hinna känna efter. Önskar er alla en fin och underbar alla hjärtans dag!! Extra mkt kärlek till alla er där ute... Varma kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela