Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Semla??

Publicerad 2012-02-21 17:45:02 i Allmänt

Nog för att jag jobbar med viktminskning, livsstilsförändring och är själv noga med vad jag stoppar i mig för att jag ska orka så bra som möjligt. Men det är inte därför det inte blev någon semla för mig idag. Tycker nämligen inte om mandelmassa. Tycker det kunde finnas kladdkakansdag då lovar jag att jag skulle vara på:) Kändes som jag blev överfallen av semelförsäljare idag! Solen sken idag och jag fick riktiga vårkänslor! Tänk vad jag kan längta tills lillan är ute nu och jag kan gå obehindrat. Ska njuta av att få möta våren med lediga dagar och en lite bebis att sniffa på. Efter jobbet var jag inne i en klädbutik och kikade lite ( skulle inte handla något) Slutatade med att jag gick därifån med 2 tunikor och en kofta!! Snacka om bra säljare, men jag var ganska nöjd faktiskt. Har inte handlat kläder på väldigt länge och nu kändes det kul att kunna slå till. Lite vårigt, något som förhoppningsvis ska passa även efter att magen försvunnit. Nu har vi ätit och förbereder lite matlåda inför morgondagen. Pasta Carbonara ( Tomas paradrätt) samt en god sallad till. Trevlig tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela