Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

v 35

Publicerad 2012-02-16 08:48:39 i Allmänt

Går in i vecka 35 idag. Alltså 34+0. Den sista jobbiga dagisveckan med sena hämtningar och tidiga lämningar närmar sig sitt slut. Idag är det sen lämning så vi har en skön mprgon med kaffe och äggmackor i soffan:) Försökte jämföra magen med hur jag såg ut samma tid med Gabriel, är ju svårt att se själv men tror Tomas tyckte jag såg större ut denna gång. Ska lägga upp bilder sen så får ni avgöra.

Kommentarer

Postat av: Beata

Publicerad 2012-02-19 11:08:54

Nu har jag uppdaterat mig! Härlig läsning & så fina bilder.

Stor kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela