Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Deppigaste dagen?

Publicerad 2012-01-17 17:46:35 i Allmänt

Igår var tydligen den deppigaste dagen på året enligt en artikel jag läste i Aftonbladet. Själv tycker jag hela januari är rätt så deppig, har alltid tyckt att det är en lååååång, seeeeg, ganska händelselös månad. Men nu ser jag det positivt. Det blir bara ljusare, halva januari har gått, och jag har inte så långt kvar innan jag går på mammaledighet.

Idag tränade jag på jobbet, det kändes riktigt bra, är så tacksam det blivit lite bättre i mina höftböjare. Hoppas det håller i sig.

Dagens middag! Kycklingwook

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela