Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Gott nytt år!!

Publicerad 2012-01-01 20:02:34 i Allmänt

Ännu ett år har passerat och ett nytt har börjat! Dags att summera och blicka framåt. För mig har 2011 varit lite av ett mellanår. Det 3 största sakerna som jag tar med mig är 1) Jag fyllde 30. 2) blev gravid med mitt andra barn. 3) fick fast anställning som Hälsorådgivare.

Det jag önskar mig av 2012 är såklart att föda en frisk fin liten knörta. Hoppas återhämta mig bra och komma tillbaka till träningen. Att resa är i också ett mål. Komma iväg lite längre med hela familjen! Sen ska detta benas upp och göras till mindre små delmål. Att sätta upp och skriva upp ens mål är viktigt. Det gör att man sen kan se vad man faktiskt gjorde och om man inte gjorde något fundera över varför!

Tillslut ett grattis till min kusin som på årets första dag bara några minuter efter midnatt fick en fin liten dotter!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela