Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Jobbsöndag

Publicerad 2012-01-08 09:57:33 i Allmänt

Efter 2 lediga sköna dagar är det dags för mig att jobba. Gabriel och jag ska bege oss mot dagis om ca en timme. Vi har hunnit träffa vänner och haft folk över både torsdag och fredag. Igår morse blev det även en sväng på NK rean. Nu ska jag styra upp vårt bombnedslag här hemma lite innan fet är dags att gå iväg

Kolla denna lilla pillemar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela