Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Mvc

Publicerad 2012-01-09 20:37:51 i Allmänt

Idag var det dags för rutinkontroll på mvc. Då Tomas har lite ändrade arbetstider så var Gabriel tvungen att följa med mig dit. Jag har pratat i flera dagar om att han ska få följa med mamma till sjukhuset och kolla hur bebisen mår. Han var så duktig! Satt lugnt och fint i mitt knä, när jag blev stucken i fingret för blodsockerkoll fick Gabriels nalle också ett plåster, känns skönt att det är ok att ta med sig barn. Allt var bra iaf. Bebisens hjärtljuden var starka och fina.

Idag har jag exakt 2 månader kvar att jobba! Skönt på ett sätt, sorgligt på ett annat.. Alla kunder jag har, vill någonstans vara med och se jur. Det går, hela året:) men detta jobb som i många andra är det aldrig rätt läge.


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela