Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Sköna lördag

Publicerad 2012-01-28 18:01:02 i Allmänt

Åh vilken skön dag! Jag somnade som en stock kl 10 igår kväll och sov till 07. Underbart! Frukost framför Nyhetsmorgon, dammsuga och moppa för att få in lite god såpadoft. Det skönaste av allt var nog att jag också la mig och sov middag tillsammans med Gabriel, vi tog filt och kudde och la oss på fårskinnet i hallen. Känns att min kropp behöver vila nu efter denna intensiva period.
Efter vilan var vi och handlade en sväng och jag köpte mina första tulpaner för i år. Vårigt och uppiggande!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela