Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

V 30

Publicerad 2012-01-15 12:50:27 i Allmänt

Några dagar in i vecka 30, nu är det den riktiga slutspurten kvar. Denna vecka har jag tagit det väldigt lungt med träningen eftersom jag haft lite ont i mina höftböjare. Det kliar verkligen i kroppen efter att få röra på sig, men har lovat mig själv att vara klok. Det blir lätt & rätt framöver:) träningsmålet är ombytt träning 2 ggr i veckan. Vilan denna vecka har varit bra, för det har blivit mkt bättre!

Idag är det fixsöndag. Matlådor, tvätt, städning. Vad gör ni?

Kommentarer

Postat av: Ulrica

Publicerad 2012-01-23 07:41:42

Heje!



Men vad komiskt, jag ska också dit på tisdag och till den där Marie Ekborn! Såvida inte Carina var tillbaka men det verkade ju inte så hoppfullt som jag förstod det!



Jag ska dit vid 13:30 så är du där nån gång då kanske vi ses! :)



KRAM!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela