Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Dagens projekt!

Publicerad 2012-07-31 17:47:02 i Allmänt

 
Blev en smoothie till lunch idag igen. En med avocado,mango, äppeljuice och kesella. Krämig och god! Tillsammans med den har jag läst om männskokroppen. Läser en kurs från gymnasiet som jag inte har. Roligt att utnyttja sin mammaledighet och hålla hjärnan igång. Naturkunskap B är det jag läser. Intressant, mycket jag känner igen och har nytta av i mitt arbete.:)

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2012-08-05 00:57:56

Blir sugen på dina smoothies!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela