Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Träning

Publicerad 2012-07-05 20:01:21 i Allmänt

Yes Jag har börjat träna igen. Har varit på 2 pass denna vecka, och det känns som en lugn och skön start även om jag är sugen på mer.
Spinning/Core imåndags och Shape igår. Har ordentlig träningsvärk idag, känns att man haft ett uppehåll på ca 3,5 månad. Nu är jag peppad även om det kommer bli en lugn start nu under semester, men jag är PÅGÅNG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela