Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Hjälpreda

Publicerad 2012-06-05 18:03:25 i Allmänt

På fredag ska jag iväg och träffa mina kollegor. Har funderat ett tag på om jag ska åka själv, utan Agnes. Kolla om hon tar flaska och få några timmar att bara vara Katarina. Känns som om det behövs för att fylla på energiförrådet och tålamodet.  Som tur är så gör hon det, tar flaskan alltså. Så nu kan jag åka själv:)
Storebror fick hjälpa till när vi provade, tur att man har en hjälpreda.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela