Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Inomhusaktivitet

Publicerad 2012-06-02 21:03:14 i Allmänt

Det är en härlig känsla när ens barn är helt slut i kroppen av lek och bus. Det blir harmoni i hela kroppen på de efteråt. Att rörelse är bra vet jag ju och jag tror bestämt att Gabriel mår lika bra i kroppen och knoppen som jag gör när jag tränar och är aktiv. Idag har vi varit på Andys Lekland. En hysterisk plats med bollhav, rutschbanor, studsmattor, slingriga gångar att gå och klättra i, ja ni förstår. Fantastiskt bra en kall och regning dag som denna.
Gabriel lekte tills han blev genomblöt av svett. Somnade som en stock på väg hem i bussen.

Ingen dröm för de tappra som sprang Stockholm Marathon idag. Jag imponeras av de som tog sig runt.


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela