Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Regn

Publicerad 2012-06-26 15:49:28 i Allmänt

Igår och idag har vi regnat bort. Inge kul alls, kändes faktiskt lite deppigt och som om jag missat hela sommaren och hösten var påväg. Nu vet jag att så inte är fallet, håller verkligen tummarna för att sommaren kommer. Hade en mysig fruksotdate med min fina kollega Kajsa idag, det piggar upp i regnet. Tack Kajsa! Jag åt en "Hälsofrukost" bestående av grekisk yoghurt med hallon, bröd, ägg, kaviar, lite sallad och kaffe. Gott var det, blev som en brunch för mig idag då det var ganska mycket. Men gott var det.
Har iallafall fått användning för mina regnstövlar dessa dagar det var ett bra köp, småbarnsförälder eller inte finns alltid tillfällen när man önskar att inte bli blöt om fötterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela