Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Det spritter i kroppen

Publicerad 2012-03-27 17:44:10 i Allmänt

Åh vad jag vill träna! Fick lite inspiration i brevlådan idag.Kanske skulle göra ett rejält pass så att bebisen vill titta ut:)
Det är ju en klassiker att man ska putsa fönster och springa i trappor för att få igång förlossningen. Vet inte vetenskapen i det men jag är så aktiv jag kan vara och det händer inte mkt. Idag har det blivit tvättstuga, lite puts i köket, rullning av köttbullar och promenad till dagis. Men nej!
Vad tror ni? När kommer den? Jag är lite inne på att det blir ett aprilskämt, alltså 1 april.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela