Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

God Lunch

Publicerad 2012-03-13 18:54:52 i Allmänt

Ännu en skön och fin dag att vara ledig på! Jag åt en supergod lunch på 8T8 vid Mariatorget. Hälsosam och underbart god mat. Kan verkligen rekommenderas.
Var på rutinkontroll hos barnmorskan idag, allt var bra, bebisens huvud är nu fixerat. Det känns, har faktiskt haft lite sammandragningar de senaste dagarna, med Gabriel hade jag ju ingenting. Efter besöket var det ett "kurstillfälle" Andning & avslappning. Något de anordnar för omföderskor, känns skönt att alla är på samma nivå. Tydligen är det olika upplägg på dessa tillfällen då det är olika barnmorskor som håller i det. Idag var det en del prat, och även en del olika massagetips för partnern. Nästa gång ska Tomas följa med. Var skönt att höra att vi alla som var där idag kändes oss mindre förberedda denna gång än senast. Jag är alltså inte ensam:)

Nudelsallad mmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela