Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Indiskt

Publicerad 2012-03-31 11:56:31 i Allmänt

Igår kväll var jag på en mkt trevlig indisk restaurang med mina fina kollegor. Maten var väldigt god och jag åt som om det vore sista måltiden:) hade lite småvärkar och sammandragningar på kvällen, hoppades att jag under natten skulle vakna av mer smärtor men NEJ!!
Nu tittar vi ut på det mindre roliga vädret och undrar vad vi sk göra av denna sista marsdag. En sak är nog säker, det blir ett aprilbarn!

Mina goda lammracks från igår!

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2012-03-31 12:09:57

tack för i går. mys att ses. tycker om att du skriver att du hoppas på mer smärtor. då längtar man nog väldigt mycket efter någon:)

kram på dig.

Postat av: cathrin

Publicerad 2012-03-31 12:32:30

Tror lill skruttan kommer den 2 April ja! Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela