Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Lite uppskattning

Publicerad 2012-03-01 19:24:53 i Allmänt

Vi mår alla bra av bekräftelse och lite uppskattning i vardagen. Idag hade jag avslut med några kunder som gått klart sitt första år på Itrim. Jag fick en fin blomma:) något litet som betyder väldigt mkt. Detta har varit mitt första år som hälsorådgivare, ett otroligt lärorikt år. Nu ska jag snart in i mammabubblan igen och lämna detta för ett tag. Men så otroligt mkt jag lärt mig! Tack kollegor och kunder! Jag är tacksam att ni finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela