Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Söndagsfix

Publicerad 2012-03-04 18:41:42 i Allmänt

Sista söndagen som jag måste förbereda en arbetsvecka! Sista veckan på väldigt länge. På söndagar ligger det alltid lite ångest över veckan som kommer, visst fix som måste/borde göras. Som ex matlådor ev tvätt, planering av träning.
I torsdags fick jag ett fint paket av mina kollegor för att jag ska gå på mammaledighet. De pratade om mig som Katarina "matlådan" Bäcklin. Mina matlådor är alltid överallt:)
Nu har jag en bra start på denna vecka. 4 matlådor med kyckling och grekisk sallad. Bra för hälsan och ekonomin.

Ett djupt andetag sen tar vi tag mot sista arbetsveckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela