Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Till BB väskan

Publicerad 2012-03-18 17:31:19 i Allmänt

Förra helgen packade vi klart BB väskan. Bra att ha allt packat och klart, känns ju som om man glömt något jätteviktigt. Men det mesta går ju att få tag på om man vill. Det viktigaste som jag ser det är kamera, ( som ju också finns i telefonen)!! Så det ska man väl lyckas få med sig. Förra gången saknade jag lypsyl, så nu ligger det nerpackat:)
Igår handlade jag ett tillskott till väskan, en liten fin mössa. Tänk denna kommer att vara alldeles för stor!!

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2012-03-18 20:43:15

Fina Katarina.

Det är så mysigt att kunna följa dig via din blogg nu när vi inte ses på jobbet - gillar't:) Den lilla mössan är ju helt bedårande.

kram på dig!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela